3 weken voor vertrek - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Emmeline Batenburg - WaarBenJij.nu 3 weken voor vertrek - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Emmeline Batenburg - WaarBenJij.nu

3 weken voor vertrek

Door: Emmeline Batenburg

Blijf op de hoogte en volg Emmeline

30 September 2012 | Nederland, Middelburg

Nog 3 weken tot vertrek, ik heb er zin in!

  • 14 Oktober 2012 - 10:03

    Wilma Batenburg:

    Lieve Emmeline,
    echt geweldig meis wat je gaat doen.
    We leven erg met je mee en zijn benieuwd wat we van tijd tot tijd van je horen.
    Hele dikke kus en behouden vaart!!!!!
    Ook namens Anthon
    Wilma

  • 18 Oktober 2012 - 19:57

    Myriam Born:

    Hai Emmeline,

    Het lijkt me geweldig deze reis en ook heel spannend...
    Ik wens je alle plezier en ben benieuwd naar je verslag, met hopelijk wat mooie foto's.

    Lieve groet, Myriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emmeline

Ik ben 15 jaar, zit in VWO-4 van het Nehalennia en ga vanaf 21 oktober een half jaar mee met School at Sea! Thuis woon ik met mijn ouders en mijn hond. Mijn 3 zussen zijn uit huis en studeren in Utrecht, Haarlem en Groningen.

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 10441

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2012 - 21 April 2013

School at Sea

Landen bezocht: