Blog 6, Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Emmeline Batenburg - WaarBenJij.nu Blog 6, Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Emmeline Batenburg - WaarBenJij.nu

Blog 6, Curacao

Blijf op de hoogte en volg Emmeline

26 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

22 januari zijn we aangekomen in Willemstad, in Curacao. De eerste dag moesten we nog even aan boord blijven, een aantal mensen zijn vast opzoek gegaan naar een dokter in de stad voor de zieken. ’s Morgens de 23ste hebben we aan school gewerkt en ’s middags kregen we vrij. We zijn de stad in geweest en hebben even contact op genomen met thuis. Zo ben ik onder andere naar de Albert Heijn geweest! Het was zo gek om weer in een supermarkt te komen waar ze gewoon ontbijtkoek en drop verkochten! Het was echt precies hetzelfde als in Nederland! De 24ste hebben we ’s morgens weer aan school gewerkt tot 1 uur en na de lunch zijn we naar het Maritiem museum geweest. Toen we terugkwamen kregen we een ckv opdracht waarbij we 10 foto’s moesten maken met een contrast erin in het stadsdeel Punda in groepjes van 3. Gister hadden we een uitwisseling met een Antilliaanse school. Het was heel leuk om te zien dat ze veel dezelfde gewoontes hadden als wij. Ze waren een stuk opener dan de Spaanse leerlingen uit Tenerife. Na de uitwisseling zijn we naar het slavenmuseum geweest en ’s avonds hadden we een rondleiding van een architect door het andere deel van de stad (Otrabanda). Vanochtend hebben we weer aan school gewerkt, nu hebben we een paar uurtjes vrij. Vanavond vertre

• 29 Januari 2013 - 19:41

Evelyn:

Ha die Emmeline,

Wat een spannende dingen schrijf je allemaal. Vervelende (luizen!) en ook hele leuke, bv. de contacten met de leerlingen op Curaçao. Ik lees je blogs met veel interesse. Fijn dat het zo goed gaat. Wat een ervaringen allemaal. Heel veel plezier verder en veel liefs,

Evelyn

Emmeline

Ik ben 15 jaar, zit in VWO-4 van het Nehalennia en ga vanaf 21 oktober een half jaar mee met School at Sea! Thuis woon ik met mijn ouders en mijn hond. Mijn 3 zussen zijn uit huis en studeren in Utrecht, Haarlem en Groningen.

Actief sinds 30 Sept. 2012