School at Sea - Reisverslagen van Emmeline Batenburg - WaarBenJij.nu School at Sea - Reisverslagen van Emmeline Batenburg - WaarBenJij.nu

School at Sea

Eind 2011 heb ik me ingeschreven voor de selectieprocedure voor School At Sea. Vanaf de herfstvakantie ga ik 6 maanden aan boord van een driemaster zeilschip om te varen via de Canarische eilanden over de Atlantische oceaan naar Dominica, Suriname, Cuba, Bermuda en de Azoren. In de meivakantie 2013 komen we in Amsterdam weer terug. Samen met 34 Nederlandse VWO-4 leerlingen gaan we op expeditie en leren we andere culturen kennen. Aan boord zijn ook 5 docenten en bemanningsleden voor de boot.
School at Sea is een talent ontwikkelingprogramma, waarbij je leert te werken vanuit creativiteit en verantwoordelijkheid waardoor je samenwerking creëert. Ieder volgt zijn eigen schoolprogramma (voor mij Nehalennia) en brengen we de schooltheorie in praktijk.
Voor meer info, kijk dan op www.schoolatsea.com

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2013

Film

05 Maart 2013

Blog 7, Cuba

26 Januari 2013

Blog 6, Curacao

26 Januari 2013

Blog 5, Suriname

13 Januari 2013

Blog 4
Emmeline

Ik ben 15 jaar, zit in VWO-4 van het Nehalennia en ga vanaf 21 oktober een half jaar mee met School at Sea! Thuis woon ik met mijn ouders en mijn hond. Mijn 3 zussen zijn uit huis en studeren in Utrecht, Haarlem en Groningen.

Actief sinds 30 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10435

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2012 - 21 April 2013

School at Sea

Landen bezocht: