Krant - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Emmeline Batenburg - WaarBenJij.nu Krant - Reisverslag uit Middelburg, Nederland van Emmeline Batenburg - WaarBenJij.nu

Krant

Blijf op de hoogte en volg Emmeline

17 Oktober 2012 | Nederland, Middelburg

Vorigeweek afscheidsetentje gehad met vriendinnen. Afgelopen weekend hebben we een afscheidsweekendje gehad met de familie in Amsterdam. Nu nog laatste spullen kopen en inpakken. Nog 4 dagen tot vertrek.

Vanochtend is de PZC (Zeeuwse krant) langs geweest voor een interview en een stukje in de krant.

Jullie kunnen de boot volgen op www.marinetraffic.com, de boot heet de "Regina Maris".

• 17 Oktober 2012 - 16:34

Elise:

Namens de kremertjes heel veel succes en plezier aan boord van de Regina Maris.

• 17 Oktober 2012 - 16:41

Rutger:

Lieve Lien,

We kunnen met alle liefhebbers het schip gedurende jouw reis ook gaan volgen via www.marinetraffic.com en dan zoeken op de naam van het schip: Regina Maris.

Kan nu overigens ook al. Het schip ligt in Harlingen waar we je zondag naar toe gaan brengen....

Zoen pap

• 17 Oktober 2012 - 20:17

Mauk Dröge:

bij deze mijn nieuwe mailadres. wens je veel plezier !!

• 17 Oktober 2012 - 20:43

Reg Reddingius:

Dag Emmeline,
    Spannend hê nu het zo dichtbij gaat komen!
    Het wordt vast geweldig!
    Heel veel plezier en super goede reis gewenst op de Regina Maris

• 18 Oktober 2012 - 10:12

Erik Sandijck:

Namens ons allen een hele fijne en leerzame reis op de Regina Maris toegewenst. Geniet ervan want dit wordt een unieke trip!!!!!!!!!!!!!!!!
    Erik, Olivier,Justus en Lot

• 18 Oktober 2012 - 11:01

Ineke Wisse:

Dag Emmeline,

Wat leuk dat je ons op deze manier op de hoogte houdt! Ik wil je een hele mooie reis en prachtige ervaringen toewensen op de Regina Maris

• 21 Oktober 2012 - 12:45

Evelyn:

Dag Emmeline,

Net de Regina Maris gevonden op marinetraffic.com. Leuk dat we je route kunnen volgen! Ik wens je een fantastische reis toe.

Liefs,

Evelyn

• 27 Oktober 2012 - 20:26

Rutger:

Lieve Lien,

Gisteren een heel mooi afscheid in A'dam en IJmuiden. Wat een drukte en spektakel. Geweldig dat het nu echt gaat beginnen na de laatste trainingen gistermiddag. Heb net gekeken op marinetraffic en zie dat jullie nu echt de zee op zijn... Een hele goede reis!! Pap

• 29 Oktober 2012 - 22:31

Fabienne:

Lieve em!
    Heb je gevonden hoor! Ik zal je blijven volgen! Heel veel plezier :)
    Dikke kus, Fabienne.

• 30 Oktober 2012 - 19:43

Maria De Nijs:

Lieve Lien,
    Zien dat je nu in Cherbourg ligt.
    Vandaag Doortje weer helemaal een stralend gebit !!!
    Je blog doorgegeven aan Mayke.
    Liefs mama

• 30 Oktober 2012 - 20:07

Sjarai Eikenhout:

Goofy !
    Ik volg je helemaal op marinetraffic haha. En die blog van Annemijn is ook echt nice.
    Hoop dat je gauw weer kan skypen :) :)

Miss youuu xxxx Sjarai